Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2011 12:25 - Моля ви, за поне 5 прочитания!
Автор: strashnaagencia Категория: Забавление   
Прочетен: 1931 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 16.11.2019 10:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Важно ми е, по дяволите!

Чудя се ако става дума за самоубиец, искащ в последния момент съвет, как ли ще му помогнат обичайните ни 5 прочитания на пост.

По странен закон първият прочитащ ще е попаднал погрешка, вторият ще е доста объркан какво се прави в такива моменти и ще направи „нищото“, третият ще си каже преди да излезе с мръсна газ „Тоа, па“, четвъртият ще му напише „Хубава статия“ ?!?, а петият ще каже спасително „Не се тревожи и аз съм минал по този път“.

Направо ме спаси! Вече няма да се самоубивам. Дори ще поискам да прибера на скътано предсмъртното си писмо, за да се посмеем един ден с внуците.

Пишете вие в блога предсмъртно и какво? Дочаквате появата на поста ви сред „Нови“. Да пази бог обаче като ви е важно до самоубийство, да не мине след вас от онези блогари, аз им викам „картечари“. Изстрелва 35 поста след вашия и ви отиде апелът за помощ и надеждата да чуете човешки съвет. Вашатата тема на живота ще бъде видяна- На Мук!

А, бе хич не са ми нужни хората! Много сме преситени. Интоксикирани сме от човешко присъствие и желаем да се концентрираме главно върху себе си. Докато и от себе си не се отчуждим...

Знаете ли, така и така сте ме прочели, така и утре ще ме забравите, ами дай да ви тегля една майна, поне да ми остане чувство, че съм натрил носа на световното човечество.

Е, не. И това не мога... Всъщност обичам хората. Значи и живота. Може би и затова пиша, протягам ръка към хората, а не се самоубивам. А щеше да е толкова фешън и щях да имам толкова прочитания. Вестникарски...





Гласувай:
6



1. tit - Да търсиш хора в нета е равносилно на това да търсиш игла намдеси!
24.09.2011 14:08
Да те намери човек в нета е още по - невероянто!:))
Живей!
цитирай
2. danitoo - Не съм съгласна, въпреки че никой не ме е питал,
25.09.2011 02:14
tit написа:
Да те намери човек в нета е още по - невероянто!:))
Живей!


но все пак не съм съгласна!
цитирай
3. pevetsa - Отдавам ти правото си, и в следва...
27.09.2011 15:13
Отдавам ти правото си, и в следващите 24 часа няма да пусна пост :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strashnaagencia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48626
Постинги: 15
Коментари: 10
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031